Επέστρεψε στο Ρέντη και προπονήθηκε ο Έσε
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στο προπονητικό κέντρο του Ρέντη βρέθηκε ο Σαντιάγκο Έσε, ο οποίος έκανε την πρώτη του προπόνηση με την ομάδα του Ολυμπιακού, μετά την παρουσία του στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισίου.
Μετά την παρουσία του στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι με την Αργεντινή, ο Σαντιάγκο Έσε ταξίδεψε για την Ελλάδα και τη Δευτέρα (05/08) βρέθηκε στο Ρέντη, προκειμένου να ενσωματωθεί με την ομάδα του Ολυμπιακού.
Ο 22χρονος χαφ πραγματοποίησε την πρώτη του προπόνηση για τη σεζόν 2024-25 με τους «ερυθρόλευκους» καθώς είχε κληθεί από τον Χαβιέ Μασεράνο στην ολυμπιακή ομάδα, με την οποία σημείωσε τρεις συμμετοχές, με την Αργεντινή να φτάνει μέχρι τα προημιτελικά.
Latest News
Γουόκαπ στον ατζέντη του: «Να είσαι έτοιμος να υπογράψουμε με Ολυμπιακό»
Ολυμπιακός: 22άδα Μεντιλίμπαρ για Ολλανδία – Χωρίς Ελ Κααμπί και Ταρέμι
Έως 11 αποχωρήσεις στον Ολυμπιακό – Ο Μεντιλίμπαρ ξεκαθαρίζει το ρόστερ
Αποχωρεί ο Κωνσταντέλιας από την Εθνική: Η ΕΠΟ αφήνει ανοιχτή την πόρτα
Τέλος εποχής για τον Μακίσικ: Αποχωρεί από τον Ολυμπιακό μετά από 7 σεζόν
READ MORE