Έως 11 αποχωρήσεις στον Ολυμπιακό – Ο Μεντιλίμπαρ ξεκαθαρίζει το ρόστερ
Ο Ολυμπιακός σχεδιάζει έως 11 αποχωρήσεις το καλοκαίρι. Καρβάλιο, Ελ Αραμπί και άλλοι φεύγουν για να χρηματοδοτηθούν στοχευμένες μεταγραφές.
Ο Ολυμπιακός μπαίνει στο καλοκαίρι με ένα φιλόδοξο και ενδεχομένως επώδυνο «ξεσκαρτάρισμα» ρόστερ, σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, έως και 11 παίκτες θα αποχωρήσουν, με στόχο να ελαφρύνει το μισθολόγιο και να δημιουργηθεί κεφάλαιο για στοχευμένες εισερχόμενες μεταγραφές.
Στους σχεδόν σίγουρους να φύγουν συγκαταλέγονται οι Ζοάο Καρβάλιο, Καρλός Καμπράλ, Ρούμπεν Βέζο και Ζουλιάν Μπιανκόν, τους οποίους ο Μεντιλίμπαρ δεν υπολογίζει για την επόμενη σεζόν, ενώ ο Γιουσέφ Ελ Αραμπί θεωρείται δεδομένο ότι κλείνει έναν κύκλο πέντε χρόνων στον Πειραιά. Ήδη έχουν πει αντίο οι Φραν Ναβάρο και Όμαρ Ρίτσαρντς, το συμβόλαιο του Κίνι δεν ανανεώνεται, ενώ και ο Μπότης αποτελεί παρελθόν μετά τη μετακίνησή του στην Πόγκον Στσέτσιν της Πολωνίας.
Από τους δανεικούς της περσινής χρονιάς, μόνο ο Ρομάν Γιάρεμτσουκ είναι προγραμματισμένο να επιστρέψει, με τον σύλλογο να κρατά αποκλειστικά ό,τι κρίνεται άμεσα χρήσιμο για τον κορμό του Ισπανού τεχνικού. Το ερώτημα τώρα είναι πού θα επενδυθούν τα χρήματα που «εξοικονομούνται» και η επαφή για τον Γιαννούλη δείχνει ήδη ότι η διοίκηση έχει συγκεκριμένες κατευθύνσεις.