«Θα ήταν όνειρο για μένα να παίζαμε με τον Ολυμπιακό»!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι δηλώσεις του Χρήστου Σταυρόπουλου για Αρμάνι, Ολυμπιακό και Final Four
Δείτε αναλυτικά όσα είπε ο κ. Σταυρόπουλος:
«Θα ήταν πάρα πολύ όμορφο, γιατί αν πηγαίναμε στο Final-4 θα παίζαμε με τον Ολυμπιακό στον ημιτελικό. Ειδικά για ‘μένα, αυτό θα ήταν όνειρο, να παίξουν αυτόν τον ημιτελικό μεταξύ τους οι δύο ομάδες.
Θα ‘ταν κάτι πανέμορφο, ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Πραγματικά ήθελα πώς και πώς να το ζήσω. Ελπίζω στο μέλλον να έχουμε τις ανάλογες ευκαιρίες».
Latest News
Γουόκαπ στον ατζέντη του: «Να είσαι έτοιμος να υπογράψουμε με Ολυμπιακό»
Ολυμπιακός: 22άδα Μεντιλίμπαρ για Ολλανδία – Χωρίς Ελ Κααμπί και Ταρέμι
Έως 11 αποχωρήσεις στον Ολυμπιακό – Ο Μεντιλίμπαρ ξεκαθαρίζει το ρόστερ
Αποχωρεί ο Κωνσταντέλιας από την Εθνική: Η ΕΠΟ αφήνει ανοιχτή την πόρτα
Τέλος εποχής για τον Μακίσικ: Αποχωρεί από τον Ολυμπιακό μετά από 7 σεζόν
READ MORE