Η δικαιοσύνη του Μάρτινς με τους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού!
Η συχνή χρησιμοποίηση παικτών του Ολυμπιακού χωρίς μεγάλο χρόνο συμμετοχής από τον Πέδρο Μάρτινς αποδεικνύει πως ο προπονητής των ερυθρόλευκων αρέσκεται στο να δοκιμάζει πρόσωπα.
Ο Πέδρο Μάρτινς σε ένα θεωρητικά εύκολο παιχνίδι έδωσε ”ανάσες” σε παίκτες, διότι μην ξεχνάμε ότι ακολουθεί το ματς με την Ομόνοια.
Είναι η αλήθεια πως ρίσκαρε, όταν όμως βλέπει ότι δεν του βγαίνει το ρίσκο, αμέσως θα το αλλάξει, καθώς έχει το ποιοτικό υλικό και τις ποιοτικές λύσεις να το κάνει. Ο Πορτογάλος είναι ο πιο δίκαιος και παρεμβατικός προπονητής στην Ελλάδα, δεν έχει εμμονές και αυτό είναι το μεγάλο του προσόν.
Latest News
Γουόκαπ στον ατζέντη του: «Να είσαι έτοιμος να υπογράψουμε με Ολυμπιακό»
Ολυμπιακός: 22άδα Μεντιλίμπαρ για Ολλανδία – Χωρίς Ελ Κααμπί και Ταρέμι
Έως 11 αποχωρήσεις στον Ολυμπιακό – Ο Μεντιλίμπαρ ξεκαθαρίζει το ρόστερ
Αποχωρεί ο Κωνσταντέλιας από την Εθνική: Η ΕΠΟ αφήνει ανοιχτή την πόρτα
Τέλος εποχής για τον Μακίσικ: Αποχωρεί από τον Ολυμπιακό μετά από 7 σεζόν
READ MORE