Τελικός Κυπέλλου Ελλάδος: Οριστικά δίχως κόσμο το Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ΕΠΟ συνεδρίασε την Παρασκευή (14/5) αποφασίζοντας πως δε θα υπάρξει παρουσία κόσμου στον τελικό Κυπέλλου μεταξύ Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ.
Όπως και στον περσινό τελικό Κυπέλλου, Ολυμπιακός-ΑΕΚ στον Βόλο, έτσι και φέτος δε θα υπάρχουν φίλαθλοι στις εξέδρες του ΟΑΚΑ.
Αυτό αποφάσισε η ΕΠΟ στο ΔΣ της Παρασκευής. Όπως επίσης και το ότι θα εφαρμοστεί το περσινό πρωτόκολλο, ενώ θα υπάρχουν λιγοστές προσκλήσεις για κάθε ομάδα.
Επιπλέον, θα υπάρχουν και κάποιες προσκλήσεις για την ΕΠΟ, όπως αναμενόταν.
Να θυμίσουμε πως η αναμέτρηση αυτή είναι προγραμματισμένο για τις 22/5 (21:00, Cosmote TV, 23:00 από την ΕΡΤ).
Latest News
Γουόκαπ στον ατζέντη του: «Να είσαι έτοιμος να υπογράψουμε με Ολυμπιακό»
Ολυμπιακός: 22άδα Μεντιλίμπαρ για Ολλανδία – Χωρίς Ελ Κααμπί και Ταρέμι
Έως 11 αποχωρήσεις στον Ολυμπιακό – Ο Μεντιλίμπαρ ξεκαθαρίζει το ρόστερ
Αποχωρεί ο Κωνσταντέλιας από την Εθνική: Η ΕΠΟ αφήνει ανοιχτή την πόρτα
Τέλος εποχής για τον Μακίσικ: Αποχωρεί από τον Ολυμπιακό μετά από 7 σεζόν
READ MORE