Θύρα 7 για το ντέρμπι με Παναθηναϊκό: «Σήμερα ΟΛΟΙ στο Ρέντη…» (pic)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το μήνυμα που έστειλε η Θύρα 7, ενόψει του ντέρμπι που δίνει ο Ολυμπιακός ONEX επί του Παναθηναϊκού για τον δεύτερο τελικό.
Τον Παναθηναϊκό στο κλειστό του Ρέντη «Μ. Μερκούρη» υποδέχεται o Ολυμπιακός ONEX κι η ομάδα βόλεϊ Ανδρών του Θρύλου μας, σήμερα Τετάρτη (30/4) στις 19:00 (EPT 2).
Όλα αυτά για τον δεύτερο τελικό των playoffs του πρωταθλήματος. Μετά την ήττα (3-1) στον πρώτο τελικό της Volley League στο Μετς, οι «ερυθρόλευκοι» δίνουν τη δεύτερη «μάχη» με τους «πράσινους» στην έδρα τους. Φυσικά, με μοναδικό στόχο το 1-1 στη σειρά.
Μάλιστα, ενόψει του αγώνα η Θύρα 7 έστειλε το δικό της μήνυμα. Δείτε αναλυτικά:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Latest News
Γουόκαπ στον ατζέντη του: «Να είσαι έτοιμος να υπογράψουμε με Ολυμπιακό»
Ολυμπιακός: 22άδα Μεντιλίμπαρ για Ολλανδία – Χωρίς Ελ Κααμπί και Ταρέμι
Έως 11 αποχωρήσεις στον Ολυμπιακό – Ο Μεντιλίμπαρ ξεκαθαρίζει το ρόστερ
Αποχωρεί ο Κωνσταντέλιας από την Εθνική: Η ΕΠΟ αφήνει ανοιχτή την πόρτα
Τέλος εποχής για τον Μακίσικ: Αποχωρεί από τον Ολυμπιακό μετά από 7 σεζόν
READ MORE