Στο «Μελίνα Μερκούρη» το Πανναξιακός-Ολυμπιακός
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού θα αντιμετωπίσει την ομάδα της Νάξου στο κλειστό του Ρέντη την Παρασκευή (30/3).
Στο κλειστό του «Μελίνα Μερκούρη» θα διεξαχθεί η αναμέτρηση του Ολυμπιακού κόντρα στον Πανναξιακό για την 22η αγωνιστική του πρωταθλήματος των γυναικών στο βόλεϊ.
Όπως ανακοίνωσε η ΕΟΠΕ ο συγκεκριμένος αγώνας θα διεξαχθεί στο Ρέντη, την Παρασκευή (30/3) στις 18:00.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΟΠΕ:
«Η αναμέτρηση της 22η αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Volleyleague Γυναικών ανάμεσα στον Πανναξιακό και στον Ολυμπιακό θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 30 Μαρτίου (18.00) στο κλειστό γυμναστήριο «Μελίνα Μερκούρη».
Latest News
Νέο ΣΕΦ, Μοντέρο και το σχέδιο του Ολυμπιακού
Μεντιλίμπαρ – Μάρμολ: Δεύτερη κλήση και αναμονή για την τελική απάντηση
Μοντέρο: Η AS αποκαλύπτει το ποσό της ρήτρας
Super League: Ρεκόρ προσέλευσης 15 ετών στη σεζόν 2025-26
Μπότης: Νέος τερματοφύλακας της Πόγκον Στσέτσιν
Ολυμπιακός: Νέα επαφή με Γιαννούλη — η υπόθεση ζει
Ολυμπιακός επιβεβαιώνει την αποχώρηση Κοστίνια
Ολυμπιακός αποκαλύπτει τις αλλαγές στο ΣΕΦ
READ MORE