Ρόμπερτς: «Να προστατεύσουμε την έδρα μας»
Ο Μπράιαν Ρόμπερτς τόνισε πως παρά τις απουσίες ο Ολυμπιακός μπορούσε να κερδίσει.
Ο Μπράιαν Ρόμπερτς μετά την ήττα του Ολυμπιακού στο ΣΕΦ από την Ζαλγκίρις στην παράταση στάθηκε στο γεγονός ότι οι «ερυθρόλευκοι» ακόμα και με τις απουσίες μπορούσαν να νικήσουν. Ο Αμερικανός γκαρντ του Ολυμπιακού τόνισε αρχικά πως «ξέραμε ότι οι αντίπαλοί μας θα κυνηγήσουν τη νίκη, αλλά είχαμε κάποια κενά στην απόδοσή μας, με κάποια λάθη και χωρίς καλή άμυνα. Έτσι, τους επιτρέψαμε να επιστρέψουν» για να συμπληρώσει στη συνέχεια λέγοντας: «Δεν ήταν το πρόβλημα οι απουσίες. Μπορούσαμε, ακόμη κι έτσι, να νικήσουμε. Στο επόμενο παιχνίδι μας θα πρέπει να είμαστε πιο έτοιμοι για να προστατεύσουμε την έδρα μας».
Latest News
Γουόκαπ στον ατζέντη του: «Να είσαι έτοιμος να υπογράψουμε με Ολυμπιακό»
Ολυμπιακός: 22άδα Μεντιλίμπαρ για Ολλανδία – Χωρίς Ελ Κααμπί και Ταρέμι
Έως 11 αποχωρήσεις στον Ολυμπιακό – Ο Μεντιλίμπαρ ξεκαθαρίζει το ρόστερ
Αποχωρεί ο Κωνσταντέλιας από την Εθνική: Η ΕΠΟ αφήνει ανοιχτή την πόρτα
Τέλος εποχής για τον Μακίσικ: Αποχωρεί από τον Ολυμπιακό μετά από 7 σεζόν
READ MORE