Ρόμπερτς: «Να προστατεύσουμε την έδρα μας»
Ο Μπράιαν Ρόμπερτς τόνισε πως παρά τις απουσίες ο Ολυμπιακός μπορούσε να κερδίσει.
Ο Μπράιαν Ρόμπερτς μετά την ήττα του Ολυμπιακού στο ΣΕΦ από την Ζαλγκίρις στην παράταση στάθηκε στο γεγονός ότι οι «ερυθρόλευκοι» ακόμα και με τις απουσίες μπορούσαν να νικήσουν. Ο Αμερικανός γκαρντ του Ολυμπιακού τόνισε αρχικά πως «ξέραμε ότι οι αντίπαλοί μας θα κυνηγήσουν τη νίκη, αλλά είχαμε κάποια κενά στην απόδοσή μας, με κάποια λάθη και χωρίς καλή άμυνα. Έτσι, τους επιτρέψαμε να επιστρέψουν» για να συμπληρώσει στη συνέχεια λέγοντας: «Δεν ήταν το πρόβλημα οι απουσίες. Μπορούσαμε, ακόμη κι έτσι, να νικήσουμε. Στο επόμενο παιχνίδι μας θα πρέπει να είμαστε πιο έτοιμοι για να προστατεύσουμε την έδρα μας».
Latest News
Νέο ΣΕΦ, Μοντέρο και το σχέδιο του Ολυμπιακού
Μεντιλίμπαρ – Μάρμολ: Δεύτερη κλήση και αναμονή για την τελική απάντηση
Μοντέρο: Η AS αποκαλύπτει το ποσό της ρήτρας
Super League: Ρεκόρ προσέλευσης 15 ετών στη σεζόν 2025-26
Μπότης: Νέος τερματοφύλακας της Πόγκον Στσέτσιν
Ολυμπιακός: Νέα επαφή με Γιαννούλη — η υπόθεση ζει
Ολυμπιακός επιβεβαιώνει την αποχώρηση Κοστίνια
Ολυμπιακός αποκαλύπτει τις αλλαγές στο ΣΕΦ
READ MORE