Ρεπό την Κυριακή στον Ολυμπιακό
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ελεύθεροι ήταν οι παίκτες του Ολυμπιακού την Κυριακή
Ελεύθεροι ήταν οι παίκτες του Ολυμπιακού την Κυριακή, την επομένη του ματς με τον Λεβαδειακό. Εκεί που ο Θρύλος άφησε άλλους δύο βαθμούς με την ισοπαλία 1-1.
Ο Όσκαρ Γκαρθία έδωσε ρεπό στους παίκτες του, για να ηρεμήσουν όλοι και τους περιμένει το πρωί της Δευτέρας στο προπονητικό κέντρο του Ρέντη. Σίγουρα το κλίμα δεν είναι καλό μετά και τη νέα, κακή εμφάνιση στη Λιβαδειά.
Όμως υπάρχουν ακόμα τέσσερις αγωνιστικές και πρέπει η ομάδα να δείξει το καλό της πρόσωπο, να πάρει τα ματς και να κλείσει το πρωτάθλημα νικηφόρα.
Latest News
Νέο ΣΕΦ, Μοντέρο και το σχέδιο του Ολυμπιακού
Μεντιλίμπαρ – Μάρμολ: Δεύτερη κλήση και αναμονή για την τελική απάντηση
Μοντέρο: Η AS αποκαλύπτει το ποσό της ρήτρας
Super League: Ρεκόρ προσέλευσης 15 ετών στη σεζόν 2025-26
Μπότης: Νέος τερματοφύλακας της Πόγκον Στσέτσιν
Ολυμπιακός: Νέα επαφή με Γιαννούλη — η υπόθεση ζει
Ολυμπιακός επιβεβαιώνει την αποχώρηση Κοστίνια
Ολυμπιακός αποκαλύπτει τις αλλαγές στο ΣΕΦ
READ MORE