Με αφορμή τον γνωστό τηλεαστέρα που πιάστηκε να φοροδιαφεύγει, σας παρουσιάζουμε έναν τιμοκατάλογο για τους Influencer με ένα πολύ καλό παράδειγμα.

Στα δίχτυα της εφορίας φαίνεται πως έπεσε πρόσφατα ένα πολύ γνωστό και αγαπημένο πρόσωπο τόσο της ελληνικής τηλεόρασης (influencer) όσο και της γνωστής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, instagram Influencer. Ο διάσημος τηλεαστέρας με την πολύ έντονη – τα τελευταία χρόνια – παρουσία στους τηλεοπτικούς δέκτες φέρεται να μην είχε παραστατικά για τα μεγάλα ποσά που λάμβανε από διαφημίσεις ή προώθηση προϊόντων στα social media, σύμφωνα πάντα με το Πρωινό.

Με αφορμή το ρεπορτάζ αυτό, λοιπόν, βγήκαν στην δημοσιότητα τα ποσά που μπορεί να λάβει ένας influencer από τα social.

H Νικόλ Ελευθεριάδου έφερε ήδη το καλοκαίρι! (video)
H Νικόλ Ελευθεριάδου έφερε ήδη το καλοκαίρι! (video)

Οι αμοιβές των influencers

  • Ένας nano influencer (έως 3.000 followers) μπορεί να λάβει αμοιβή από 100 – 500 ευρώ
  • Ένας micro influencer (από 3.000 έως 30.000 followers) μπορεί να λάβει από 500- 1.000 ευρώ
  • Ένας mid influencer (από 30.000 έως 100.000 followers) μπορεί να λάβει από 1.000- 5.000 ευρώ
  • Ένας macro influencer (από 100.000 έως 1 εκατ. followers) μπορεί να λάβει από 5.000 ευρώ και πάνω
  • Ένας mega influencer (+ 1 εκατ. followers) μπορεί να λάβει από 15.000 ευρώ και πάνω

Ο τιμοκατάλογος της Ιωάννας Τούνη

Πριν από περίπου δυο χρόνια είχε έρθει στην δημοσιότητα ο τιμοκατάλογος της γνωστής επιχειρηματίας Ιωάννας Τούνη, η οποία τότε κατατασσόταν σε macro influencer αφού είχε κάπου στους 700.000 followers!

Αναλυτικά το μήνυμα της Ιωάννας Τούνη, που απαντούσε σε επιχειρήσεις και τυχόν συνεργασίες:

«Καλησπέρα θα χαρώ πολύ να συνεργαστώ μαζί σας, για διευκόλυνση σας παραθέτω ένα ενδεικτικό τιμοκατάλογο υπηρεσιών προβολής μέσω του λογαριασμού μου @j.touni στο instagram.

Για ένα post – φωτογραφία στον προσωπικό μου λογαριασμό καθώς και ένα story το κόστος ανέρχεται στα 1200 € + Φ.Π.Α.

H τιμή για κάθε αυτόνομο story (15 δευτερόλεπτα χωρίς Swipe up) είναι στα 350 € + ΦΠΑ.

*Τα stories μου βλέπουν καθημερινά παραπάνω από 300.000 άτομα μέσα στο εικοσιτετράωρο (που είναι η διάρκεια online του κάθε story στο instagram)

Προσθήκη Swipe up + 50 €

Προσθήκη εκπτωτικού κωδικού + 50 €

Πακέτο διαγωνισμού

Όσον αφορά το διαγωνισμό έχω διαμορφώσει το εξής πακέτο που έχει αποδειχθεί και το πιο αποδοτικό το κόστος ανέρχεται στα 5000 € + ΦΠΑ.»

Τώρα, βέβαια, έχει περάσει το 1 εκατομμύριο και σίγουρα οι αμοιβές της έχουν διαμορφωθεί αναλόγως…

Καυτή όσο ποτέ η Ιωάννα Τούνη:

Thrylos24.gr

Ακολουθήστε στο Google News το THRYLOS24 και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από το THRYLOS24