Μπάμπιτς: «Συγχαρητήρια στην ομάδα του Άργους»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όσα δήλωσε ο Ζέλικο Μπάμπιτς μετά την ήττα στα πέναλτι από τον Διομήδη Άργους και τον αποκλεισμό από τη συνέχεια του Κυπέλλου.
Δεν τα κατάφερε η ομάδα χάντμπολ του Ολυμπιακού/Ομίλου Ξυνή στο Άργος. Στο νοκ άουτ ματς της φάσης των «16» του Κυπέλλου Ελλάδας. Αφού ηττήθηκε στα πέναλτι με 36-35 (26-26 κανονική διάρκεια, 31-31 παράταση) από τον Διομήδη.
Ο προπονητής του Θρύλου, Ζέλικο Μπάμπιτς, δήλωσε μετά το τέλος: «Ένα εξαιρετικά δύσκολο παιχνίδι, που δεν καταφέραμε να τελειώσουμε από απλά λάθη σε άμυνα και επίθεση. Συγχαρητήρια στην ομάδα του Άργους για μια νίκη που άξιζε. Χάσαμε ξανά στα πέναλτι».
Latest News
READ MORE