«Είμαι πολύ αισιόδοξος»
Στους ερχόμενους τελικούς του πρωταθλήματος αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Χάρης Παυλίδης.
Χαρούμενος με τη νίκη κόντρα στο Ρέθυμνο ήταν μετά το τέλος της αναμέτρησης ο Χάρης Παυλίδης.
Ο προπονητής της γυναικείας ομάδας πόλο του Ολυμπιακού στις δηλώσεις του αναφέρθηκε στους ερχόμενους τελικούς, ενώ παράλληλα τόνισε ότι είναι σημαντικό που δεν υπήρχαν τραυματισμοί.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στο osfp.gr:
«Τελείωσε η ημιτελική σειρά, πήγαμε καλά και σε τέτοια παιχνίδια, που είναι διαδικαστικού χαρακτήρα, είναι σημαντικό που δεν είχαμε κάποιο τραυματισμό.
Τώρα έχουμε δώδεκα μέρες μέχρι να αρχίσουν οι τελικοί και με τα σημάδια που μου δίνουν οι αθλήτριες μου είμαι πολύ αισιόδοξος».
Latest News
Νέο ΣΕΦ, Μοντέρο και το σχέδιο του Ολυμπιακού
Μεντιλίμπαρ – Μάρμολ: Δεύτερη κλήση και αναμονή για την τελική απάντηση
Μοντέρο: Η AS αποκαλύπτει το ποσό της ρήτρας
Super League: Ρεκόρ προσέλευσης 15 ετών στη σεζόν 2025-26
Μπότης: Νέος τερματοφύλακας της Πόγκον Στσέτσιν
Ολυμπιακός: Νέα επαφή με Γιαννούλη — η υπόθεση ζει
Ολυμπιακός επιβεβαιώνει την αποχώρηση Κοστίνια
Ολυμπιακός αποκαλύπτει τις αλλαγές στο ΣΕΦ
READ MORE