Η Αθλητική Διαπλοκή ακόμα μία φορά, ρίχνει φως σε σημεία που ορισμένοι πουλάνε προπαγάνδα και παρουσιάζουν, ένα παραμύθι όπως εκείνοι επιθυμούν.

Από τις μεγαλύτερες εστίες διαφωνίας μεταξύ των οπαδών στην Ελλάδα αποτελεί διαχρονικά η αριθμητική δύναμη των μεγάλων ομάδων. Είναι όντως η μισή Ελλάδα Ολυμπιακοί ή πρόκειται για ερυθρόλευκο αφήγημα; Είναι όντως εκρηκτική η άνοδος του Παναθηναϊκού και του ΠΑΟΚ ή πρόκειται για παραμύθι;

Οι οπαδοί του αντιολυμπιακού τόξου δεν αρνούνται φυσικά ότι ο Ολυμπιακός είναι πρώτος. Αρνούνται όμως ότι η μισή Ελλάδα είναι οπαδοί του Ολυμπιακού και το χλευάζουν, ενώ ισχυρίζονται ότι ο Ολυμπιακός διαρκώς φθίνει και Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ ανεβαίνουν.

Είχαν επικαλεστεί και το γκάλοπ του Open (ιδιοκτησίας Σαββίδη) τον Απρίλιο του 2021 που έφερε τον Ολυμπιακό πρώτο με μικρή διαφορά (2%) από τον Παναθηναϊκό. Ένα γκάλοπ που είχε ποσοστό 1% πανελλαδικά για τον Ν.Π.Σ. Βόλος του Μπέου που ιδρύθηκε το 2017 και όχι για τον Ηρακλή!

Η Αθλητική διαπλοκή έκανε την έρευνά της και θα σας παρουσιάσουμε αδιάσειστα ντοκουμέντα για την πραγματική δύναμη των ομάδων. Είναι οι μισοί Έλληνες Ολυμπιακοί ή είναι αφήγημα της αλαζονείας και της προπαγάνδας του Ολυμπιακού;

ΑΛΗΘΕΙΑ 1:

ΤΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Όπως έγινε γνωστό πριν από λίγο καιρό, ο Ολυμπιακός υπέγραψε συμβόλαιο-μαμούθ με την Cosmote TV για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των εντός έδρας αγώνων του στο Ελληνικό πρωτάθλημα έναντι 18 εκατομμυρίων ευρώ!

Ο Ολυμπιακός δίνει στο πρωτάθλημα συνολικά 18 εντός έδρας αγώνες (13 στην κανονική περίοδο και 5 στα play offs). Με λίγα λόγια, κάθε αγώνας του κοστολογήθηκε κατά μέσο όρο 1 εκατομμύριο ευρώ! Δεν μιλάμε καν για κύπελλο Ελλάδας και ευρωπαϊκές διοργανώσεις, δεν μιλάμε καν για μπάσκετ και άλλα αθλήματα. Μιλάμε μόνο για πρωτάθλημα ποδοσφαίρου! Πόσα παίρνουν οι υπόλοιποι; Ούτε τα μισά!

Το έλεγε και το SDNA από πέρυσι που το συμβόλαιο ήταν 13 εκατομμύρια. Φανταστείτε φέτος που πήγε 18 εκατομμύρια…

Γιατί όμως η ελεύθερη αγορά δίνει στον Ολυμπιακό τα διπλά από τους υπόλοιπους; Μήπως γιατί έχει τους διπλάσιους οπαδούς; Μήπως γιατί όντως η μισή Ελλάδα είναι Ολυμπιακοί και αυτομάτως είναι υποψήφιοι συνδρομητές; Εκεί που μιλάνε τα εκατομμύρια, οι δημοσκοπήσεις σιωπούν…

ΑΛΗΘΕΙΑ 2:

ΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA

Ένα ακόμα σοβαρό στοιχείο για την απήχηση των ομάδων προέρχεται από τα social media και τους ακολούθους των ομάδων. Στους 940.000 μόνος του Ολυμπιακός, στο 1 εκατομμύριο αθροιστικά οι άλλοι τρεις… Μήπως και εδώ έχουμε τη μισή Ελλάδα και την άλλη μισή;

ΑΛΗΘΕΙΑ 3:

Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Τρίτο στοιχείο ο οπαδικός αθλητικός Τύπος. Αφού ο Παναθηναϊκός ανεβαίνει τόσο πολύ και έχει κλείσει την ψαλίδα με τον Ολυμπιακό στην Ελλάδα, τότε γιατί δεν κυκλοφορεί  ούτε μία οπαδική εφημερίδα του ΠΑΟ;

Όπως γνωρίζουμε, όταν υπάρχει κενό στην αγορά, πάντα κάποιος θα εμφανιστεί να το καλύψει για να κερδίσει χρήματα. Φαντάζεστε να μην υπήρχε ούτε ένα beach bar στην Ψαρρού της Μυκόνου; Όπως μας λένε, ο Παναθηναϊκός είναι… η Ψαρρού του Ελληνικού αθλητισμού και η νέα γενιά στηρίζει μαζικά τριφύλλι.

Γιατί λοιπόν δεν εκδίδει κάποιος μία εφημερίδα του Παναθηναϊκού; Θυμίζουμε ότι οι οπαδικές εφημερίδες που στήριζαν τον σύλλογο έκλεισαν:

Ας δούμε όμως και τις κυκλοφορίες των εφημερίδων σήμερα, σύμφωνα με το πιο πρόσφατο δελτίο κυκλοφορίας…

Όπως βλέπουμε στην κορυφή βρίσκονται οι δύο εφημερίδες που στηρίζουν τον Ολυμπιακό (Φως και Πρωταθλητής) με το 60% της κυκλοφορίας. Ο οπαδικός τύπος της ΑΕΚ (Ώρα) είναι στο 14%, ο οπαδικός Τύπος του ΠΑΟ όπως είπαμε είναι στο 0% και ο πιο ουδέτερος αθλητικός Τύπος στο 36%. Επειδή δεν υπάρχουν στοιχεία για την Live Sport και την Metrosport, το 60% είναι ίσως λίγο «φουσκωμένο», αλλά το 50% είναι και πάλι η βάση…

ΑΛΗΘΕΙΑ 4:

ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

Συνεχίζουμε με τα εισιτήρια των αγώνων… Ας δούμε τα διαχρονικά δεδομένα. Από το 1979 που το ποδόσφαιρο έγινε επαγγελματικό και υπάρχουν στοιχεία. Ας συγκρίνουμε τα εκδοθέντα εισιτήρια των δύο μεγαλύτερων ομάδων του Ελληνικού ποδοσφαίρου!

Η διαφορά είναι συγκλονιστική και κολακεύει τον Παναθηναϊκό καθώς δεν περιλαμβάνει στοιχεία από τις τελευταίες χρονιές που ο Παναθηναϊκός κατέρρευσε , αλλά και τις χρονιές του covid. Η διαφορά στα εισιτήρια είναι 3 εκατομμύρια! Μάλιστα στα δύσκολα χρόνια του Παναθηναϊκού, τον πέρασε σε εισιτήρια και ο Άρης…

Και όλα αυτά ενώ η μεγάλη δύναμη του Ολυμπιακού είναι η επαρχία όπου δεν μπορεί να αποτυπωθεί στα εισιτήρια. Θα θυμόμαστε όλοι τις μαζικές συγκεντρώσεις κόσμο οπότε ο Ολυμπιακός αγωνιζόταν τιμωρημένος στην επαρχία…

ΑΛΗΘΕΙΑ 5:

ΤΑ ΜΕΛΗ ΣΤΟΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ

Που φαίνεται το ρεύμα και η στήριξη μίας ομάδας από τον κόσμο της; Μα πρωτίστως στον ερασιτέχνη. Ο Ολυμπιακός κυριαρχεί και στα μέλη του ερασιτέχνη και τις κάρτες φιλάθλου. Το 2020 έφτασε τις 90.000! Από αυτό το νούμερο περίπου 24.000 ήταν μέλη του ερασιτέχνη!

Σε ό, τι αφορά τα μέλη του ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, οι ίδιοι μιλούσαν για 4.567…

Άλλωστε δεν είναι μόνο τα μέλη. Πάντα φαίνεται ότι στον Παναθηναϊκό δεν υπάρχει ρεύμα. Ούτε η πρωτοβουλία Αλαφούζου με την «Παναθηναϊκή συμμαχία» πέτυχε, ούτε το PAO Alive πέτυχε, όπως δήλωσε επανειλημμένα και ο ίδιος ο εμπνευστής του Δημήτρης Γιαννακόπουλος.

Oύτε καν στις πιο κρίσιμη ψηφοφορία για την ιστορία του ερασιτέχνη (γηπεδικό Βοτανικού) πλήρωσαν συνδρομές για να ψηφίσουν. Μετρήθηκαν και βρέθηκαν λίγοι όπως λέει και ο ιστορικός του τριφυλλιού.

Αντίθετα στο Ολυμπιακό πέραν των μελών, πέραν της κάρτας φιλάθλου, όταν ο κόσμος κλήθηκε να στηρίξει, έβαλε πλάτη σε αντίθεση με τις αποτυχημένες πράσινες εκστρατείες…

ΕΠΙΜΥΘΙΟ

Την αλήθεια την είδατε. Προκύπτει από νούμερα, από ντοκουμέντα και από τη γλώσσα των αριθμών.

Τα συμπεράσματα είναι εύκολα και μπορεί να τα διαπιστώσει ο καθένας. Το θέμα μας δεν είναι φυσικά αν ο Ολυμπιακός είναι πρώτη δύναμη στη χώρα από πλευράς φιλάθλων και οπαδών. Αυτό δεν αμφισβητήθηκε ποτέ από κανέναν. Αυτό που ισχυρίζονται είναι ότι ο Παναθηναϊκός ανεβαίνει, ο Ολυμπιακός φθίνει, η ψαλίδα διαρκώς κλείνει, αλλά και ότι η μισή Ελλάδα δεν είναι Ολυμπιακοί.

Είχαν επικαλεστεί ακόμα και τη τηλεθέαση από τη Nielsen του αγώνα ΠΑΟΚ – Ριέκα πέρυσι τον Αύγουστο που ήταν με μικρή διαφορά πίσω από την τηλεθέαση του αγώνα Ολυμπιακού – Σλόβαν που γινόταν την ίδια ώρα!

Παρέλειψαν βέβαια να συμπληρώσουν ότι ο αγώνας του Ολυμπιακού είχε μετάδοση και από ελεύθερο κανάλι, αλλά και από συνδρομητική τηλεόραση και παρέλειψαν φυσικά να αναφέρουν ότι ο αγώνας του Ολυμπιακού ήταν ουσιαστικά αδιάφορος γιατί η πρόκριση είχε κριθεί…

Αυτά είναι τα επιχειρήματά τους. Α, και ένα γκάλοπ σε 1.100 Κύπριους. Εμείς πάλι σας παραθέσαμε στοιχεία από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, τους ακολούθους στα social media, την κυκλοφορία του αθλητικού Τύπου, τα εισιτήρια και τα στοιχεία από τον ερασιτέχνη.

Το σημαντικότερο στοιχείο όμως που δείχνει την αριθμητική κυριαρχία του Ολυμπιακού είναι το ισχυρό αντιολυμπιακό ρεύμα. Η μισή Ελλάδα είναι αντιολυμπιακοί ακριβώς γιατί η άλλη μισή στηρίζει τον Ολυμπιακό. Η παρουσία και μόνο μέσων με αντιολυμπιακό χαρακτήρα που γλείφουν και τους τρεις μεγάλους αντιπάλους των ερυθρόλευκων δείχνει την τεράστια ισχύ του Ολυμπιακού και αριθμητικά. Τα μέσα αυτά δεν θα μπορούσαν να έχουν περπατήσει στηρίζοντας μία μόνο ομάδα!

Τα συμπεράσματα για το ποια είναι η αλήθεια, ανήκουν σε εσάς…

Αθλητική Διαπλοκή

Ακολουθήστε στο Google News το THRYLOS24 και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από το THRYLOS24