«Είμαι πολύ αισιόδοξος»
Στους ερχόμενους τελικούς του πρωταθλήματος αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Χάρης Παυλίδης.
Χαρούμενος με τη νίκη κόντρα στο Ρέθυμνο ήταν μετά το τέλος της αναμέτρησης ο Χάρης Παυλίδης.
Ο προπονητής της γυναικείας ομάδας πόλο του Ολυμπιακού στις δηλώσεις του αναφέρθηκε στους ερχόμενους τελικούς, ενώ παράλληλα τόνισε ότι είναι σημαντικό που δεν υπήρχαν τραυματισμοί.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στο osfp.gr:
«Τελείωσε η ημιτελική σειρά, πήγαμε καλά και σε τέτοια παιχνίδια, που είναι διαδικαστικού χαρακτήρα, είναι σημαντικό που δεν είχαμε κάποιο τραυματισμό.
Τώρα έχουμε δώδεκα μέρες μέχρι να αρχίσουν οι τελικοί και με τα σημάδια που μου δίνουν οι αθλήτριες μου είμαι πολύ αισιόδοξος».
Latest News
Γουόκαπ στον ατζέντη του: «Να είσαι έτοιμος να υπογράψουμε με Ολυμπιακό»
Ολυμπιακός: 22άδα Μεντιλίμπαρ για Ολλανδία – Χωρίς Ελ Κααμπί και Ταρέμι
Έως 11 αποχωρήσεις στον Ολυμπιακό – Ο Μεντιλίμπαρ ξεκαθαρίζει το ρόστερ
Αποχωρεί ο Κωνσταντέλιας από την Εθνική: Η ΕΠΟ αφήνει ανοιχτή την πόρτα
Τέλος εποχής για τον Μακίσικ: Αποχωρεί από τον Ολυμπιακό μετά από 7 σεζόν
READ MORE