ΝΒΑ: Επιστροφή στις νίκες για τους Μπακς, τρομερή εμφάνιση ο «Πόκου» με την Οκλαχόμα (vid)
Οι Μπακς επέστρεψαν στις νίκες, καθώς επικράτησαν της Οκλαχόμα, με τον Αλεξέι Ποκουσέφσκι να κάνει double-double.
Μετά από μία μέρα χωρίς αγωνιστική δράση το ΝΒΑ επέστρεψε. Οι Μπακς των πολλών απουσιών (δεν έπαιζε ούτε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο), κατάφεραν να πάρουν τη νίκη στην έδρα των Θάντερ με σκορ 136-132 μετά από δύο παρατάσεις.
Ένας από τους παίκτες που ξεχώρισαν στο ματς, για την Οκλαχόμα, είναι ο πρώην «ερυθρόλευκος» Αλεξέι Ποκουσέφσκι. Ο νεαρός Σέρβος που δεν ξεχνάει τον Ολυμπιακό αγωνίστηκε για 39′ λεπτά και πραγματοποίησε double-double με 17 πόντους, 10 ριμπάουντ και 2 ασίστ.
Θεωρείται ένα πολύ μεγάλο ταλέντο και οι Θάντερ ποντάρουν πολλά στον «Πόκου», ο οποίος χρόνο με τον χρόνο, γίνεται καλύτερος.
Δείτε τα στιγμιότυπα της αναμέτρησης:
Latest News
Γουόκαπ στον ατζέντη του: «Να είσαι έτοιμος να υπογράψουμε με Ολυμπιακό»
Ολυμπιακός: 22άδα Μεντιλίμπαρ για Ολλανδία – Χωρίς Ελ Κααμπί και Ταρέμι
Έως 11 αποχωρήσεις στον Ολυμπιακό – Ο Μεντιλίμπαρ ξεκαθαρίζει το ρόστερ
Αποχωρεί ο Κωνσταντέλιας από την Εθνική: Η ΕΠΟ αφήνει ανοιχτή την πόρτα
Τέλος εποχής για τον Μακίσικ: Αποχωρεί από τον Ολυμπιακό μετά από 7 σεζόν
READ MORE