Αποθέωσε τον Ολυμπιακό ο Ιτούδης: «Έχουμε μίλια για να φτάσουμε το επίπεδο του Ολυμπιακού!»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Δημήτρης Ιτούδης αποθέωσε τον Ολυμπιακό μετά τη νίκη των «ερυθρόλευκων» επί της ομάδας του, Φενέρμπαχτσε.
Ο Ολυμπιακός κατάφερε να πάρει μία πολύ μεγάλη νίκη επί της Φενέρμπαχτσε στην Τουρκία. Ο Δημήτρης Ιτούδης με τις δηλώσεις που έκανε μετά το ματς, αποθέωσε τον Θρύλο.
Διαβάστε όσα είπε:
«Ήταν καλύτερη ομάδα ο Ολυμπιακός. Έβαλε 17 τρίποντα με 60% ευστοχία και αυτό τα λέει όλα. Έχουμε να διανύσουμε ακόμα μίλια για να φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο και να παίξουμε με αυτόν τον τρόπο».
Latest News
Γουόκαπ στον ατζέντη του: «Να είσαι έτοιμος να υπογράψουμε με Ολυμπιακό»
Ολυμπιακός: 22άδα Μεντιλίμπαρ για Ολλανδία – Χωρίς Ελ Κααμπί και Ταρέμι
Έως 11 αποχωρήσεις στον Ολυμπιακό – Ο Μεντιλίμπαρ ξεκαθαρίζει το ρόστερ
Αποχωρεί ο Κωνσταντέλιας από την Εθνική: Η ΕΠΟ αφήνει ανοιχτή την πόρτα
Τέλος εποχής για τον Μακίσικ: Αποχωρεί από τον Ολυμπιακό μετά από 7 σεζόν
READ MORE