Ο Σάσα Βεζένκοφ συνεχίζει τις MVP εμφανίσεις του με τον Ολυμπιακό και βαδίζει στην επίτευξη ενός μοναδικού ρεκόρ στα χρονικά της EuroLeague.

Αν υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι ο Σάσα Βεζένκοφ δεν είναι το απόλυτο φαβορί για το βραβείο MVP της φετινής σεζόν στην EuroLeague, θα πρέπει να κάνει σοβαρή έρευνα και να παρουσιάσει πολλά πειστήρια για να το αποδείξει.

Ο Βούλγαρος φόργουορντ, μαζί με τους συμπαίκτες του, οδηγεί περίτρανα τον Ολυμπιακό στην πρώτη θέση της (και) ευρωπαϊκής κατάταξης και παράλληλα την κούρσα για το βραβείο του πολυτιμότερου της σεζόν 2022-23.

Με 22.6 βαθμούς στο σύστημα αξιολόγησης, 17.9 πόντους, 63.8% στα δίποντα, 43.2% στα τρίποντα, 85.3% στις βολές, 7.2 ριμπάουντ, 1.7 ασίστ, 0.9 κλεψίματα και μόλις 1 λάθος σε 28:44′ μέσο όρο συμμετοχής, ο Βεζένκοφ κάνει πράγματα και θαύματα στο παρκέ, έχοντας κερδίσει την καθολική αναγνώριση και τη γνώμη πολλών ότι πρόκειται για τον κορυφαίο παίκτη της Ευρώπης.

Εκτός των άλλων, ο 27χρονος ψηλός βαδίζει προς την επίτευξη ενός σπουδαίου και μοναδικού ρεκόρ στα χρονικά της EuroLeague.

Πιο συγκεκριμένα, ο Σάσα βρίσκεται στην πρώτη θέση των σκόρερ, των ριμπάουντερ αλλά και του συστήματος αξιόλογης, δείχνοντας πως είναι πολύ πιθανό να ολοκληρώσει την κανονική περίοδο με το απόλυτο 3/3 της πρωτιάς, κάτι που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ.

Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι πως βρίσκεται μόλις στη 10η θέση των χρόνων συμμετοχής, αποδεικνύοντας πως δε χρειάζεται να παίζει ούτε καν πάνω από 29 λεπτά μέσο όρο σε αντίθεση με άλλους σταρ της διοργάνωσης για να σημειώνει τέτοια σπουδαία νούμερα.

Για την ιστορία, ο Βεζένκοφ είναι επίσης τρίτος σε εύστοχα δίποντα (πίσω από Τζόναθαν Μότλι και Ματίας Λεσόρ), τρίτος σε εύστοχα τρίποντα (πίσω από Μάρκους Χάουαρντ και Νικολάς Λαπροβίτολα), μόλις 24ος σε εύστοχες βολές και 31ος σε κερδισμένα φάουλ.

Καταλαβαίνει κανείς με λίγα λόγια την απίστευτη αποτελεσματικότητα και συνέπεια που διακρίνει μεταξύ άλλων το πλούσιο και πολύπλευρο στυλ παιχνιδιού του Σάσα Βεζένκοφ αλλά και γενικότερα του Ολυμπιακού όπως τον έχει χτίσει ο «αρχιτέκτονάς» του, Γιώργος Μπαρτζώκας.