Τέλος εποχής για τον Μακίσικ: Αποχωρεί από τον Ολυμπιακό μετά από 7 σεζόν
Ο Σακίλ Μακίσικ αποχωρεί από τον Ολυμπιακό στις 30 Ιουνίου, κλείνοντας έναν κύκλο 7 σεζόν με πρωταθλήματα και το τρόπαιο της EuroLeague.
Ο Σακίλ Μακίσικ αποχωρεί από τον Ολυμπιακό στις 30 Ιουνίου, με τη λήξη του συμβολαίου του να μην οδηγεί σε ανανέωση, κλείνοντας έτσι έναν κύκλο επτά σεζόν που τον έφερε από ρολίστα ανάγκης σε εμβληματική μορφή για τον ερυθρόλευκο κόσμο.
Ο 35χρονος Αμερικανός γκαρντ-φόργουορντ είχε αποκτηθεί στα μέσα της σεζόν 2019-20, όταν ο Ολυμπιακός τον ανέσυρε από το τουρκικό πρωτάθλημα – συγκεκριμένα από τη Μπεσίκτας, που αντιμετώπιζε σοβαρά οικονομικά προβλήματα, καλύπτοντας επείγουσα ανάγκη λόγω διαδοχικών τραυματισμών. Στα χρόνια που ακολούθησαν, μοιράστηκε με την ομάδα πρωταθλήματα, κύπελλα και το τέταρτο ευρωπαϊκό τρόπαιο της ιστορίας του συλλόγου στην EuroLeague.
Το συναίσθημα που άφησε είναι σπάνιο για ξένο παίκτη: η σύζυγός του Μπέριλ Μακίσικ δημοσίευσε δικό της αποχαιρετιστήριο μήνυμα γράφοντας «θα μας λείψετε όλοι», ενώ ο ίδιος είχε δηλώσει παλαιότερα ότι «θα κλαίω σαν μωρό όταν σταματήσω από τον Ολυμπιακό». Ο σύλλογος μπαίνει τώρα σε φάση ανασχηματισμού της περιφερειακής γραμμής, με νέες κινήσεις να διαμορφώνονται ήδη για την επόμενη σεζόν, ενώ η αποχώρηση του Μακίσικ έρχεται στη σκιά και άλλων αλλαγών στο ρόστερ που σηματοδοτούν αναμφίβολα τέλος εποχής.