Γουόκαπ: «Χτισμένοι για να πάρουμε την κούπα»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο φανταστικός Τόμας Γουόκαπ παραχώρησε δηλώσεις αμέσως μετά τη νίκη και την πρόκριση του Ολυμπιακού απέναντι στη Μονακό.
Ο φανταστικός Τόμας Γουόκαπ παραχώρησε δηλώσεις αμέσως μετά τη νίκη και την πρόκριση του Ολυμπιακού απέναντι στη Μονακό.
Αναλυτικά: «Ήταν ένα πλήρες ματς, βάζαμε τα σουτ, είχαμε ρυθμό στο ματς, παίξαμε πολύ καλή ομαδική άμυνα στον Μάικ Τζέιμς και τον πιέσαμε στο να δώσει πάσα ή να πάρει δύσκολα σουτ. Πιστεύω πως όλοι έκαναν πολύ καλή δουλειά πάνω του σήμερα.
Ναι φυσικά, για αυτό είναι χτισμένη αυτή η ομάδα και για αυτό δουλεύει όλη τη σεζόν, από τέλη Αυγούστου που ήμασταν όλοι μαζί. Είναι μεγάλη η πορεία, περίπου 9 μήνες και τώρα είναι η ώρα να κερδίσουμε δίνοντας τον καλύτερο εαυτό μας».
Latest News
READ MORE