Αταμάν: «Αρκετά χαλαρό το παιχνίδι με τη Μύκονο, δεν ήταν… ούτε προπόνηση»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όλα όσα δήλωσε ο τεχνικός του Παναθηναϊκού, Εργκίν Αταμάν μετά την επικράτηση επί της Μυκόνου.
Ο Παναθηναϊκός έκανε το καθήκον του απέναντι στην Μύκονο της οποίας επικράτησε με 97-76 για να ολοκληρώσει κάπως έτσι νικηφόρα την κανονική διάρκεια της Basket League.
Μετά την αναμέτρηση, ο τεχνικός του τριφυλλιού, Εργκίν Αταμάν ήταν τόσο… χαλαρό που δεν μπορούν να βγουν ασφαλείς συμπεράσματα ενόψει και της σειράς των playoffs της Euroleague.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν:
«Για την ακρίβεια δεν είναι ούτε προπόνηση. Ούτε η Μύκονος έπαιξε στο κορυφαίο επίπεδό της. Έκανε μία εξαιρετική σεζόν, όμως σήμερα το παιχνίδι ήταν αρκετά χαλαρό. Τελειώσαμε την κανονική περίοδο του πρωταθλήματος και θα επικεντρωθούμε αρχικά τη EuroLeague και μετά στα playoffs του πρωταθλήματος», είπε αναλυτικά.
Στη συνέχεια, ερωτηθείς για τη σειρά με τη Βαλένθια, ήταν πολύ σύντομος: «Θα δούμε, θα δούμε».