Τίμησε τη μνήμη των θυμάτων της Θύρας 7 η ομάδα μπάσκετ του Θρύλου (photos)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τη μνήμη των 21 θυμάτων της Θύρας 7 τίμησαν οι άνθρωποι του Ολυμπιακού πριν τη σέντρα στο παιχνίδι με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ.
Τη μνήμη των 21 θυμάτων της Θύρας 7 τίμησαν οι άνθρωποι του Ολυμπιακού πριν τη σέντρα στο παιχνίδι με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ.
Τα μέλη του μπασκετικού τμήματος, δηλαδή οι παίκτες και το προπονητικό επιτελείο, πήγαν μπροστά από την κερκίδα των οργανωμένων και άφησαν από ένα λουλούδι. Τιμώντας τη μνήμη των θυμάτων της τραγωδίας.
Δείτε την ανάρτηση της ΚΑΕ:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Latest News
Γουόκαπ στον ατζέντη του: «Να είσαι έτοιμος να υπογράψουμε με Ολυμπιακό»
Ολυμπιακός: 22άδα Μεντιλίμπαρ για Ολλανδία – Χωρίς Ελ Κααμπί και Ταρέμι
Έως 11 αποχωρήσεις στον Ολυμπιακό – Ο Μεντιλίμπαρ ξεκαθαρίζει το ρόστερ
Αποχωρεί ο Κωνσταντέλιας από την Εθνική: Η ΕΠΟ αφήνει ανοιχτή την πόρτα
Τέλος εποχής για τον Μακίσικ: Αποχωρεί από τον Ολυμπιακό μετά από 7 σεζόν
READ MORE