Στη Λεωφόρο σημειώθηκε φάση που προκάλεσε έκρηξη σχολίων, με τον Καμπελά να βγαίνει τετ α τετ αλλά η φάση να σταματά για… λάθος τοποθέτηση μπάλας.

Το ντέρμπι της Λεωφόρου έγραψε μία ακόμη σελίδα στην ιστορία των διαιτητικών συζητήσεων. Αν υπάρχει στιγμή που προκάλεσε απορία και έντονη κριτική, αυτή δεν ήταν άλλη από το περιστατικό με τον Ρεμί Καμπελά. Εάν φυσικά εξαιρέσουμε το ΚΑΘΑΡΟΤΑΤΟ πέναλτι υπέρ της ομάδας μας, το οποίο δεν σφύριξε ποτέ.

Ο Γάλλος μέσος του Ολυμπιακού έκλεψε καθαρά τη μπάλα από τον Καλάμπρια, βγήκε ολομόναχος απέναντι στον τερματοφύλακα του Παναθηναϊκού. Όμως η φάση δεν είχε ποτέ συνέχεια.

Καραπαπάς: «Κανονικό γκολ το σταματήσανε γιατί ήταν ένα μέτρο πιο πίσω η εκτέλεση» (photo)
Καραπαπάς: «Κανονικό γκολ το σταματήσανε γιατί ήταν ένα μέτρο πιο πίσω η εκτέλεση» (photo)

Ο διαιτητής Ντενίζ Αϊτεκίν, σε μια απόφαση που χωρά πολλή συζήτηση, διέκοψε τη φάση για να ζητήσει να στηθεί ξανά το φάουλ. Επειδή η μπάλα είχε τοποθετηθεί λίγα μέτρα πιο μπροστά από το σωστό σημείο. Η εικόνα προκάλεσε σάλο, με τους παίκτες του Ολυμπιακού να διαμαρτύρονται έντονα. Αλλά είδαμε και τον κόσμο να εκφράζει την αγανάκτησή του μέσω social media.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, οι διαιτητές συνηθίζουν να αφήνουν το πλεονέκτημα ή να συνεχίζουν τη φάση, εκτός αν υπάρχει σαφής παραβίαση κανονισμών. Ωστόσο, εδώ δεν υπήρχε καμία παρατυπία που να αλλοίωνε τη ροή. Αντίθετα, ο Ολυμπιακός βρέθηκε σε προφανή θέση για γκολ! Όμως το σφύριγμα ακύρωσε την ευκαιρία.

Όσο κι αν οι κανονισμοί επιβάλλουν την ορθή τοποθέτηση της μπάλας, η εφαρμογή τους με τόσο αυστηρό τρόπο, σε μια φάση όπου η μπάλα ήδη παιζόταν και είχε εξελιχθεί σε τετ α τετ, μοιάζει τουλάχιστον ακατανόητη.

Οι φίλοι του Ολυμπιακού κάνουν λόγο για «κομμένη φάση-γκολ»! Όλοι πάντως συμφωνούν πως το συγκεκριμένο σφύριγμα δύσκολα θα ξεχαστεί.

Η Λεωφόρος λοιπόν πρόσθεσε άλλο ένα «περίεργο» κεφάλαιο στο ντέρμπι Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός. Με πρωταγωνιστή τον Καμπελά και έναν διαιτητή που προτίμησε το… βιβλίο των κανονισμών από το καθαρό πλεονέκτημα.

Μιχάλης Μαχαίρας

Γεννημένος στη χρυσή γενιά των 90’s, ένας άκρως ενεργητικός χαρακτήρας, με μια μπάλα του μπάσκετ στο χέρι, και στο άλλο το κασκόλ του ΘΡΥΛΟΥ, φορώντας φυσικά την ένδοξη «ερυθρόλευκη» με τον Έφηβο στο στήθος. Ήρωάς του ο τεράστιος Βραζιλιάνος μάγος «Ζιο», με τον οποίο είναι ερωτευμένος.

Παρακολουθεί χρόνια τον Ολυμπιακό, ο οποίος είναι ο κορυφαίος πολυαθλητικός σύλλογος του πλανήτη, με τους πιο …τρελούς οπαδούς. Είναι η πρώτη σκέψη αφότου ξυπνήσει και η τελευταία πριν κοιμηθεί. Απ’ το μαιευτήριο, ακούγεται πως η πρώτη εμφάνιση έγινε με ένα στυλό και ένα χαρτί. Δεν ήταν τυχαίο… Μεγαλώνοντας, έπρεπε να σπουδάσει αυτό το αντικείμενο, και να το εξασκήσει, γράφοντας κυρίως για αθλητικά, αφού ο έρωτας με τον ΘΡΥΛΟ είχε καταλήξει σε …γάμο ζωής!

Στην πρώτη έκθεσή του στο δημοτικό έβαλε τίτλο, υπότιτλο, φωτογραφία, λεζάντα και έδωσε χαρακτηρισμό γραμματοσειράς! Σπούδασε στο Queen Margaret University of Edinburgh (BA In Media Productions/Journalism). Αρκετά πολυάσχολος, έχει ασχοληθεί με ραδιόφωνο και πληθώρα αθλητικών σαιτ και μπλόγκ (ως προς τη δημιουργία, αλλά και ως προς την αρθρογραφία), αθλητικών και μη, αφού η δημιουργία κειμένων και η αποτύπωση της σκέψης στο χαρτί, είναι η απόλυτη χαλάρωση και αποφόρτιση της ημέρας… Μιλάει λίγο, εκεί που πρέπει, γράφει πολύ.

Εάν δε δημιουργεί κείμενα, θα τον βρείτε στο πλησιέστερο γήπεδο μπάσκετ. Για τους πιστούς αναγνώστες και συνοδοιπόρους, η νέα του «ερυθρόλευκη στέγη» είναι το thrylos24.gr, γράφοντας για τον πρώτο του έρωτα και τον παντοτινό…