Οικονομία ή μόδα;
Υπάρχει και η θεωρία της «shrinkflation»: μικρότερα μαγιό, λιγότερο ύφασμα, ίδια τιμή. Όμως οι ειδικοί αμφισβητούν ότι ισχύει. Η Segar επιβεβαιώνει ότι τα εργοστάσια χρεώνουν το ίδιο, είτε πρόκειται για thong είτε για full coverage.
Και όσες δεν ακολουθούν;
Δεν λείπουν βέβαια και οι φωνές διαφωνίας. Η Destiny Mellow, από το Μισισίπι, δήλωσε ότι τα cheeky μπικίνι δεν είναι για εκείνη: «Αν φορούσα ένα τέτοιο στις διακοπές, θα έδειχνα τα πάντα στην παραλία».
Ωστόσο, τα «συνεσταλμένα» μαγιό που βρήκε της φάνηκαν ξεπερασμένα: «Η ενότητα με την κανονική κάλυψη ήταν σαν “aqua aerobics στις 5, μπίνγκο στις 6”».
Το φαινόμενο ήρθε για να μείνει;
Από τις παραλίες της Βραζιλίας μέχρι το Μαϊάμι, τα thong δεν είναι κάτι νέο. Το 2025 όμως φαίνεται πως έγιναν mainstream παγκοσμίως – από τα reality shows μέχρι τα brands που έβλεπαν κάποτε την πλήρη κάλυψη ως δεδομένο.