Στεναχώρια και χειροκρότημα για τα κορίτσια μας!
Δεν πειράζει. Τα δώσατε όλα μόνο υπερήφανους μας κάνατε κι ας μην τα καταφέρατε. Όλο το χειροκρότημα σας αξίζει.
Η στεναχώρια των κοριτσιών του Θρύλου μετά την ήττα από την Κίνεφ Κίρισι, δεν μπορούσε να κρυφτεί. Η προσπάθεια των «ερυθρόλευκων» αθλητριών ήταν συγκλονιστική, αλλά δεν τα κατάφεραν και για αυτό υπήρχε η σχετική απογοήτευση, μιας και ήθελαν πολύ την πρόκριση στο Final 4 της Ευρωλίγκας.
Φυσικά, ο κόσμος, ο οποίος δημιούργησε εξαιρετική ατμόσφαιρα, στάθηκε δίπλα στην ομάδα σε όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης, εμψύχωσε στο φινάλε τις αθλήτριες του Χάρη Παυλίδη και έδωσε ένα πολύ ζεστό χειροκρότημα.
Latest News
READ MORE