Ολυμπιακός: Τα συνεχόμενα Sold Out και… το μήνυμα που περνούν

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι συνεχείς γεμάτες κερκίδες στο «Γ. Καραϊσκάκης» δεν δείχνουν μόνο τη στήριξη του κόσμου, αλλά και το… μέλλον του γηπέδου.
Το φαινόμενο των συνεχόμενων Sold Out στο «Γ. Καραϊσκάκης» έχει αποκτήσει πλέον ξεχωριστή σημασία για τον Ολυμπιακό. Δεν είναι απλώς οι γεμάτες εξέδρες που δίνουν απίστευτη ώθηση στην ομάδα του Μεντιλίμπαρ σε κάθε αναμέτρηση, ανεξαρτήτως διοργάνωσης. Είναι κάτι πιο βαθύ, με διπλή προέκταση, αγωνιστική και διοικητική.
Από τη μία, οι φίλαθλοι αποδεικνύουν σε κάθε παιχνίδι την αφοσίωση και το πάθος τους, μετατρέποντας το «Γ. Καραϊσκάκης» σε πραγματική έδρα–καμίνι.
Η ατμόσφαιρα που δημιουργείται αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα για τους «ερυθρόλευκους», ειδικά σε κρίσιμα ματς του Champions League και της Super League. Ο κόσμος λειτουργεί σαν «δωδέκατος παίκτης», δίνοντας την απαραίτητη ώθηση σε κάθε λεπτό.
Από την άλλη, η διαρκής ζήτηση για εισιτήρια στέλνει σαφές μήνυμα στη διοίκηση. Το γεγονός ότι οι θέσεις εξαντλούνται σχεδόν αμέσως, δείχνει πως το υπάρχον γήπεδο, με τις περίπου 33.000 θέσεις, δεν καλύπτει πλέον τις ανάγκες του τεράστιου κοινού του συλλόγου.
Έτσι, κάθε νέο Sold Out τροφοδοτεί τη συζήτηση για ένα νέο «Καραϊσκάκης», με ακόμη μεγαλύτερη χωρητικότητα, ίσως κοντά στις 50.000 θέσεις.
Η προοπτική κατασκευής ενός πιο σύγχρονου και ευρύχωρου γηπέδου δεν αποτελεί μόνο επιθυμία της διοίκησης. Αλλά και απαίτηση των ίδιων των οπαδών, που δείχνουν ξεκάθαρα την παρουσία τους σε κάθε παιχνίδι.
Παράλληλα, ένα μεγαλύτερο στάδιο θα ενισχύσει και εμπορικά τον Θρύλο, φέρνοντας ακόμη περισσότερα έσοδα και προσφέροντας συνθήκες αντάξιες ενός ευρωπαϊκού μεγέθους συλλόγου.
Η διπλή σημασία λοιπόν των συνεχόμενων Sold Out είναι προφανής. Στηρίζουν έμπρακτα την ομάδα στο παρόν και χτίζουν το μέλλον του συλλόγου, με το όραμα ενός νέου «Καραϊσκάκης» να μοιάζει πλέον πιο ρεαλιστικό από ποτέ.