O Γκαρθία βγήκε από το νοσοκομείο με κολάρο
Ο προπονητής του Ολυμπιακού, Όσκαρ Γκαρθία, πήρε εξιτήριο το πρωί της Δευτέρας (26/02) από το Διαβαλκανικό νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, όπου έμεινε χθες (25/02) όλο το βράδυ μετά το χτύπημα που δέχτηκε από ρολό ταμειακής μηχανής πριν την έναρξη του αγώνα με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα για την 23η αγωνιστική της Super League Σουρωτή. Μάλιστα, πριν από λίγη […]
Ο προπονητής του Ολυμπιακού, Όσκαρ Γκαρθία, πήρε εξιτήριο το πρωί της Δευτέρας (26/02) από το Διαβαλκανικό νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, όπου έμεινε χθες (25/02) όλο το βράδυ μετά το χτύπημα που δέχτηκε από ρολό ταμειακής μηχανής πριν την έναρξη του αγώνα με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα για την 23η αγωνιστική της Super League Σουρωτή.
Μάλιστα, πριν από λίγη ώρα είδε το φως τη δημοσιότητας μία φωτογραφία, στην οποία φαίνεται ο Ισπανός τεχνικός μέσα σε ένα μαγαζί, καθ’ οδόν για την Αθήνα, να φοράει κολάρο στο λαιμό, πιθανότατα, λόγω της αυχεναλγίας που αναφέρεται στην ιατρική γνωμάτευση.
Δείτε τη φωτογραφία:
Latest News
Νέο ΣΕΦ, Μοντέρο και το σχέδιο του Ολυμπιακού
Μεντιλίμπαρ – Μάρμολ: Δεύτερη κλήση και αναμονή για την τελική απάντηση
Μοντέρο: Η AS αποκαλύπτει το ποσό της ρήτρας
Super League: Ρεκόρ προσέλευσης 15 ετών στη σεζόν 2025-26
Μπότης: Νέος τερματοφύλακας της Πόγκον Στσέτσιν
Ολυμπιακός: Νέα επαφή με Γιαννούλη — η υπόθεση ζει
Ολυμπιακός επιβεβαιώνει την αποχώρηση Κοστίνια
Ολυμπιακός αποκαλύπτει τις αλλαγές στο ΣΕΦ
READ MORE