Νέο… πρόσωπο για τη Euroleague – Δείτε το φρέσκο λογότυπο
Η EuroLeague γύρισε σελίδα με νέο, δυναμικό logo, μετά την ολοκλήρωση της 15χρονης συνεργασίας της με την Turkish Airlines.
Η Euroleague αλλάζει σελίδα και το δείχνει ξεκάθαρα. Μετά το «διαζύγιο» με την Turkish Airlines, το οποίο έβαλε τέλος σε μια συνεργασία 15 χρόνων, η κορυφαία διασυλλογική μπασκετική διοργάνωση της Ευρώπης παρουσίασε επίσημα το νέο της λογότυπο, σηματοδοτώντας το ξεκίνημα μιας νέας εποχής.
Η αποκάλυψη έγινε μέσω ανάρτησης στον επίσημο λογαριασμό της Euroleague στο Χ (πρώην Twitter), και όπως ήταν φυσικό προκάλεσε αρκετά σχόλια και αντιδράσεις από το κοινό. Το νέο logo διατηρεί το χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα, θυμίζοντας… μπάλα μπάσκετ. Ενώ κυριαρχεί το γράμμα “Ε” σε μοντέρνα γραμματοσειρά, δίνοντας έναν δυναμικό και φρέσκο τόνο στην οπτική ταυτότητα της διοργάνωσης.
Η κίνηση αυτή έρχεται τη στιγμή που η Euroleague βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία με νέο μεγάλο χορηγό, και συγκεκριμένα την Etihad, όπως αναφέρουν οι τελευταίες πληροφορίες. Το rebranding ενδεχομένως αποτελεί το πρώτο βήμα στη συνολική ανανέωση της εικόνας της διοργάνωσης. Τόσο στο εμπορικό κομμάτι όσο και σε αυτό της ταυτότητας.