Η EuroLeague εγκαινιάζει νέα εποχή με Etihad και Υπουργείο Πολιτισμού – Τουρισμού Άμπου Ντάμπι ως βασικούς χορηγούς για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Η κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση μπάσκετ μπαίνει σε μια νέα εποχή. Η EuroLeague ανακοίνωσε το πρωί της Τετάρτης (24/9) δύο νέους στρατηγικούς συνεργάτες που θα αποτελέσουν τους βασικούς χορηγούς για την επόμενη τετραετία.

Μιλάμε για την Etihad Airways, την εθνική αεροπορική εταιρεία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Αλλά παράλληλα και το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού του Άμπου Ντάμπι, δύο ονόματα με διεθνές κύρος που δίνουν νέο αέρα στην εμπορική εικόνα της διοργάνωσης.

Η ανακοίνωση αυτή ήρθε μετά το τέλος της πολυετούς συνεργασίας με την Turkish Airlines. Η οποία είχε συνδέσει το όνομά της με την EuroLeague για πάνω από μια δεκαετία. Η αποχώρηση της τουρκικής εταιρείας δημιούργησε ερωτήματα για το μέλλον. Όμως η διοργανώτρια αρχή κατάφερε να εξασφαλίσει δύο ισχυρά brands. Τα οποία δίνουν υπόσχεση για σταθερότητα και ανάπτυξη.

Πώς είδαν οι ομάδες τη συμφωνία της EuroLeague; 

Οι ομάδες της EuroLeague είδαν αρκετά θετικά το νέο deal. Εξασφαλίζει σταθερό οικονομικό υπόβαθρο και επιτρέπει περαιτέρω επενδύσεις σε αγωνιστικό και εμπορικό επίπεδο. Η παρουσία δύο τόσο ισχυρών συνεργατών δημιουργεί την αίσθηση ότι η διοργάνωση ανεβαίνει σε άλλο επίπεδο.

Αναλυτικά η ανάρτηση: 

«Το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού του Άμπου Ντάμπι και η Etihad έχουν γίνει οι κύριοι συνεργάτες της Euroleague Basketball για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Η στρατηγική συνεργασία σηματοδοτεί μια καθοριστική στιγμή στην εμπορική εξέλιξη της Euroleague Basketball, επιταχύνοντας την αποστολή μας να αναπτύξουμε το ευρωπαϊκό μπάσκετ και να φέρουμε τις διοργανώσεις μας πιο κοντά σε εκατομμύρια οπαδούς παγκοσμίως».