Πανικός για ένα εισιτήριο στη συναυλία του ΛΕΞ...

Η πολυαναμενόμενη συναυλία του ΛΕΞ, που είχε προγραμματιστεί για τις 28 Ιουνίου στον εξωτερικό χώρο του ΟΑΚΑ, κατάφερε να γίνει το απόλυτο sold out σε χρόνο ρεκόρ. Τα εισιτήρια εξαφανίστηκαν μέσα σε λίγες ώρες από την ανακοίνωσή της, αποδεικνύοντας τη μεγάλη προσμονή και τον ενθουσιασμό του κοινού.

Αυτό απέδειξε πόσο ανυπομονούσε ο κόσμος να τον δει ζωντανά. Με τη ζήτηση να είναι τεράστια, εξετάστηκαν διάφορες επιλογές για μια δεύτερη συναυλία ή για τη μεταφορά σε μεγαλύτερο χώρο. Ανάμεσα στις επιλογές, εκτός από το ΟΑΚΑ, ήταν το Μαρκόπουλο και ο Ιππικός Όμιλος, με δυνατότητα φιλοξενίας έως και 80.000 θεατών. Στην εξίσωση μπήκε και ο Πειραιάς ως πιθανός χώρος για τη δεύτερη συναυλία του ΛΕΞ, όμως και εκεί προέκυψαν εμπόδια.

Το βασικό ζήτημα ήταν η πρόσβαση. Ειδικά στο Μαρκόπουλο, η μετακίνηση του κόσμου προς και από τον χώρο θα ήταν δύσκολη, αφού δεν έχει τις εύκολες προσβάσεις και τις πολλαπλές εισόδους που έχει το ΟΑΚΑ. Έτσι, ο ΛΕΞ, γνωστός και ως «ποιητής του περιθωρίου» μαζί με την ομάδα του αποφάσισαν να μείνουν τελικά στο ΟΑΚΑ, στον εξωτερικό του χώρο, και να προσθέσουν μια επιπλέον ημερομηνία.

Μετά τη μεγάλη συναυλία του Σαββάτου στις 28 Ιουνίου, θα ακολουθήσει και δεύτερη, την Κυριακή 29 Ιουνίου, στο ίδιο σημείο. Οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται αύριο (04.06.2025) και αμέσως θα ξεκινήσει και η διάθεση των εισιτηρίων για τη δεύτερη εμφάνιση. Η πρώτη εξαντλήθηκε τόσο γρήγορα που είναι σχεδόν σίγουρο ότι και η δεύτερη θα ξεπουλήσει μέσα σε λίγες ώρες.

Ο ΛΕΞ έχει γίνει πλέον φαινόμενο, όχι μόνο λόγω της μουσικής του αλλά και επειδή λειτουργεί τελείως διαφορετικά από τους υπόλοιπους καλλιτέχνες. Δεν κάνει συνεντεύξεις, δεν διαφημίζει τις δουλειές του, ούτε προαναγγέλλει τις συναυλίες του. Όλα γίνονται σχεδόν… αθόρυβα, με μία λιτή ανακοίνωση στα social media – κι όμως, δημιουργούν πανικό.

Όταν ανακοινώθηκε η πρώτη του συναυλία στο ΟΑΚΑ, η πλατφόρμα πώλησης των εισιτηρίων δεν άντεξε την τεράστια επισκεψιμότητα και «κόλλησε». Και να σκεφτεί κανείς ότι στην αρχή ο ίδιος είχε ζητήσει τον κυρίως χώρο του σταδίου (το γήπεδο), αλλά δεν ήταν διαθέσιμος λόγω έργων στο χορτάρι, οπότε στράφηκαν στον εξωτερικό χώρο.

Η ομάδα του είχε σκεφτεί ως εναλλακτική το Μαρκόπουλο, όπου χωράει περισσότεροι κόσμος. Εκεί θα μπορούσαν να χωρέσουν μέχρι και 80.000 θεατές. Όμως, επειδή η πρόσβαση θα ήταν δύσκολη, ειδικά μετά τη συναυλία, η ιδέα εγκαταλείφθηκε. Έτσι, όταν είδαν ότι η πρώτη ημερομηνία ξεπούλησε και ήδη είχαν δοθεί περίπου 60.000 εισιτήρια, αποφάσισαν να βάλουν δεύτερη ημερομηνία αντί να αλλάξουν χώρο.

Ο ΛΕΞ, παρά την τεράστια απήχηση που έχει, παραμένει πιστός στο χαμηλό προφίλ του. Δεν κυνηγάει τη δημοσιότητα και δεν μπαίνει σε παιχνίδια προβολής. Για πολλούς, οι στίχοι του μοιάζουν με ελληνικά μπλουζ του σήμερα. Η δημοφιλία του εξελίσσεται σε φαινόμενο που θα μπορούσε να μελετηθεί – ένα case study επιτυχίας χωρίς μάρκετινγκ και χωρίς «φασαρία».

Υπενθυμίζεται ότι στις 25 Απριλίου η εταιρεία παραγωγής της συναυλίας της 28ης Ιουνίου ανακοίνωσε ότι είναι ήδη sold out και ζήτησε από τους φανατικούς θαυμαστές του γνωστού καλλιτέχνη να κάνουν υπομονή μερικές ημέρες προκειμένου να βρεθεί λύση στο πρόβλημα και να εξασφαλιστεί η δυνατότητα συμμετοχής σε όσο το δυνατό περισσότερο κόσμο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το καλοκαίρι του 2019 ο ΛΕΞ πραγματοποίησε μια συναυλία στο Θέατρο Πέτρας της Αθήνας, όπου συγκεντρώθηκαν περίπου 10.000 θεατές, ενώ το καλοκαίρι του 2022 έκανε ακόμη μία sold out εμφάνιση με περισσότερους από 20.000 θαυμαστές του να δίνουν το «παρών» στη Νέα Σμύρνη.

πηγή: athensmagazine.gr