«Ημασταν αποτελεσματικοί στην άμυνα»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο προπονητής του Θρύλου έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του για την εμφάνιση και τη νίκη, η οποία όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, ήρθε κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες. Συγκεκριμένα, τόνισε: «Ήταν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα μετά από ένα δύσκολο ταξίδι στο Ντουμπρόβνικ και σε πολύ αντίξοες καιρικές συνθήκες που δεν έχουμε συνηθίσει να αγωνιζόμαστε. Συγχαρητήρια στα παιδιά που ήταν πολύ αποτελεσματικοί […]
Ο προπονητής του Θρύλου έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του για την εμφάνιση και τη νίκη, η οποία όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, ήρθε κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες.
Συγκεκριμένα, τόνισε: «Ήταν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα μετά από ένα δύσκολο ταξίδι στο Ντουμπρόβνικ και σε πολύ αντίξοες καιρικές συνθήκες που δεν έχουμε συνηθίσει να αγωνιζόμαστε. Συγχαρητήρια στα παιδιά που ήταν πολύ αποτελεσματικοί στην άμυνα. Πήραμε μια ακόμα νίκη στο πρωτάθλημα και συνεχίζουμε την πορεία μας».
Latest News
Νέο ΣΕΦ, Μοντέρο και το σχέδιο του Ολυμπιακού
Μεντιλίμπαρ – Μάρμολ: Δεύτερη κλήση και αναμονή για την τελική απάντηση
Μοντέρο: Η AS αποκαλύπτει το ποσό της ρήτρας
Super League: Ρεκόρ προσέλευσης 15 ετών στη σεζόν 2025-26
Μπότης: Νέος τερματοφύλακας της Πόγκον Στσέτσιν
Ολυμπιακός: Νέα επαφή με Γιαννούλη — η υπόθεση ζει
Ολυμπιακός επιβεβαιώνει την αποχώρηση Κοστίνια
Ολυμπιακός αποκαλύπτει τις αλλαγές στο ΣΕΦ
READ MORE