Final Four 2025: Το μεγαλύτερο πρόβλημα για τις ελληνικές ομάδες!
Η ηλεκτρονική κυκλοφορία των εισιτηρίων για το Final Four 2025 έγινε σχεδόν έναν μήνα μετά την ανακοίνωση του Άμπου Ντάμπι, στις 25 Φλεβάρη.
Η επιλογή του Άμπου Ντάμπι για τη διεξαγωγή του Final Four 2025 και η ανακοίνωση της με κάθε επισημότητα (παρουσία των παικτών-θρύλων, όπως ο Κούκοτς, Ντίβατς, ο Ράτζα, ο Παπαλουκάς, ο Ρούντι Φερνάντεθ και ο Σισκάουσκας), όμως, δεν αποτέλεσε την μοναδική οργανωτική πρωτοπορία σε σχέση με το τι συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια.
Στο μεσοδιάστημα, όμως και ειδικότερα την πρώτη εβδομάδα μετά την ανάθεση της μεγάλης γιορτής του ευρωπαϊκού μπάσκετ στο Άμπου Ντάμπι, πολλοί ήταν οι Έλληνες φίλαθλοι, που βασιζόμενοι στην εξαιρετική πορεία των «αιωνίων αντιπάλων», έπαθαν ένα μικρό σοκ μόλις έσπευσαν να τσεκάρουν τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων και των ξενοδοχείων για εκείνη την περίοδο.
Ο Μάϊος, άλλωστε, θεωρείται χαμηλή τουριστική περίοδος για την περιοχή γιατί όπως λένε και οι ντόπιοι ο ήλιος «τηγανίζει» και τα πακέτα των πρακτορείων, έχουν πολύ ευκαιρίες όπως για παράδειγμα 70-100 Ευρώ το βράδυ σε ξενοδοχεία 5 αστέρων και 150 Ευρώ το αεροπορικό εισιτήριο μετ’ επιστροφής!
Όπως ήταν φυσικό, τα αποτελέσματα των αναζητήσεων και τα παραπάνω νούμερα, προκάλεσαν τεράστιο ενθουσιασμό και πολλοί ήταν εκείνοι που μπήκαν στην διαδικασία να κλείσουν το πακέτο της μετακίνησης και της διαμονής του, θεωρώντας ότι όταν φτάσει η ώρα, θα βρουν τον τον τρόπο να προμηθευτούν και τα εισιτήρια των αγώνων.
Μόλις έγινε γνωστός ο πολύ περιορισμένος αριθμός των εισιτηρίων (450) που πήρε καθεμία από τις τέσσερις ομάδες που προκρίθηκαν, άρχισε να παίρνει διαστάσεις όταν την ημέρα της ηλεκτρονικής κυκλοφορίας (25/02), η διάθεση ολοκληρώθηκε μέσα σε λίγα λεπτά και χωρίς φυσικά να καλυφθεί η τεράστια ζήτηση από ελληνικής πλευράς.
Βάσει της συμφωνίας που είχε γίνει το site της Euroleague έστελνε όλα τα αιτήματα στους τοπικούς συνδιοργανωτές, δηλαδή την εταιρία “Etihad Arena”, που διαχειρίζεται τα πάντα γύρω από το Final 4 και στην οποία ανήκει και το ομώνυμο γήπεδο.
Παραδοσιακά η Euroleague κρατάει περίπου το 20% της χωρητικότητας για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες που επιτάσσουν τα πρωτόκολλα, τους VIPs αλλά και τους διαπιστευμένους δημοσιογράφους και το υπόλοιπο 80% πηγαίνει σε πώληση.
Αν υπολογίσουμε ότι στο συγκεκριμένο γήπεδο (το πέταλο πίσω από την μία μπασκέτα δεν έχει κερκίδες και ανοίγει μόνο για να φιλοξενήσει την σκηνή στις συναυλίες) οι 12.000 θέσεις που προβλέπονται για έναν αγώνα μπάσκετ, βγάζουν περίπου 9.500 «μαγικά χαρτάκια» για τους θεατές.
Σε συνδυασμό με το ότι απ’ αυτά, τα περίπου 1500 αφαιρέθηκαν για τις ανάγκες των τεσσάρων ομάδων, ο αριθμός των εισιτηρίων που θεωρητικά πουλήθηκε από την ηλεκτρονική πλατφόρμα της διοργάνωσης ανέρχονται σε 8 χιλιάδες.
Το σύνολο των Ελλήνων φιλάθλων που θα δώσουν το παρών στο Final 4, δύσκολα θα ξεπεράσει συνολικά τις 5 χιλιάδες, ένας αριθμός που είναι πιθανό να αυξηθεί, ειδικότερα αν προκύψει ελληνικός εμφύλιος στον τελικό.