Όταν η διοργανώτρια αρχή ξέρει να προωθεί τα «προϊόντα» της, που στην περίπτωσή μας είναι οι ομάδες.

Η Ευρωλίγκα πόσταρε στα Social Media, στις προσπάθειές της να προμοτάρει το προϊόν της, μια ανάρτηση, στην οποία πρωταγωνιστούσε ο Ολυμπιακός. Πώς;

Οι «ερυθρόλευκοι» δεν ήταν αυτοί που έπρεπε στο θεσμό κατά την περσινή σεζόν, όμως παραμένουν μια ομάδα κορυφαία στην Ευρωλίγκα, με αρκετές παρουσίες σε Φάιναλ Φορ.

Η διοργανώτρια αρχή γράφει χαρακτηριστικά: «Ο Ολυμπιακός, αφού έφθινε, μετά από ένα ανταγωνιστικό ξεκίνημα στη διοργάνωση, ολοκλήρωσε απογοητευτικά τη σεζόν. Θα μπορέσει να επανέλθει φέτος, πιο δυνατός;».

Δείτε το ποστάρισμα της Ευρωλίγκας: