«Επιλέγει» διαιτητές στην ΚΕΔ ο… Γιαννακόπουλος!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στη σύσκεψη της ΚΕΔ για την κλήρωση των διαιτητών της πρώτης φάσης των πλέι οφ συμμετέχει ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος.
Στις 13:00 έχει προγραμματιστεί η έναρξη της σύσκεψης από την Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας για τους ρέφερι της πρώτης αγωνιστικής των πλέι οφ της Basket League.
Το παρών από πλευράς Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ δίνει ο διοικητικός ηγέτης της «πράσινης» ΚΑΕ, Δημήτρης Γιαννακόπουλος καθώς και ο πρόεδρος Μάνος Παπαδόπουλος. Ο Ολυμπιακός δεν εκπροσωπείται στην διαδικασία, καθώς συνηθίζει να μην συμμετέχει στις συσκέψεις της ΚΕΔ.
Αντιθέτως, οι «πράσινοι», όπου γάμος και χαρά, ή όπου διαιτησία και παρασκήνιο, πρώτοι!
Latest News
Νέο ΣΕΦ, Μοντέρο και το σχέδιο του Ολυμπιακού
Μεντιλίμπαρ – Μάρμολ: Δεύτερη κλήση και αναμονή για την τελική απάντηση
Μοντέρο: Η AS αποκαλύπτει το ποσό της ρήτρας
Super League: Ρεκόρ προσέλευσης 15 ετών στη σεζόν 2025-26
Μπότης: Νέος τερματοφύλακας της Πόγκον Στσέτσιν
Ολυμπιακός: Νέα επαφή με Γιαννούλη — η υπόθεση ζει
Ολυμπιακός επιβεβαιώνει την αποχώρηση Κοστίνια
Ολυμπιακός αποκαλύπτει τις αλλαγές στο ΣΕΦ
READ MORE