Αλλάζει όνομα μετά από χρόνια η Euroleague!
Η συμφωνία με την Turkish Airlines λήγει και η Euroleague αναζητά νέο χορηγό που να συμβαδίζει με το αυξημένο κύρος της διοργάνωσης.
Σε μία ιστορική αλλαγή προχωρά η Euroleague, καθώς όπως όλα δείχνουν, ετοιμάζεται να αποχωριστεί τη χορηγική της «συνοδοιπορία» με την Turkish Airlines, η οποία κρατάει από το 2010. Μετά από 15 συνεχόμενα χρόνια, η διοργανώτρια αρχή φαίνεται πως θεωρεί ότι η αξία του brand της έχει αναβαθμιστεί τόσο, που πλέον ξεπερνά τα οικονομικά δεδομένα της τρέχουσας συμφωνίας.
Η σχετική πληροφορία αποκαλύφθηκε στην εκπομπή «Strong Side» και επιβεβαιώνει πως η συνεργασία φτάνει στο τέλος της. Το όνομα «Turkish Airlines Euroleague», που έχει γίνει συνώνυμο της κορυφαίας ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης στο μπάσκετ, πιθανότατα θα αποτελεί σύντομα παρελθόν.
Η Euroleague αναζητά ήδη νέο βασικό χορηγό! Με γνώμονα την αυξανόμενη δημοφιλία της διοργάνωσης και τη διεύρυνση της εμπορικής της απήχησης. Το πρόσφατο Final Four στο Άμπου Ντάμπι αποτέλεσε την αρχή για μια νέα στρατηγική, που στοχεύει στο άνοιγμα σε παγκόσμιες αγορές. Ιδιαίτερα σε αυτές της Μέσης Ανατολής, που αναπτύσσονται ραγδαία και επενδύουν αδρά στον αθλητισμό.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η Euroleague στοχεύει σε μια πολυετή συμφωνία που θα προσφέρει πολλαπλάσια έσοδα σε σχέση με το υφιστάμενο deal. Αντανακλώντας την εμπορική της αξία αλλά και την προσδοκία για περαιτέρω παγκόσμια ανάπτυξη. Ήδη έχουν ξεκινήσει οι επαφές με μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες. Ενώ δεν αποκλείεται να προκύψει συνεργασία-έκπληξη από τελείως νέο επιχειρηματικό τομέα.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αλλαγή στην εικόνα της Euroleague εδώ και μια δεκαετία. Με την επόμενη σεζόν να σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο.