Αλ Πατσίνο-Ρόμπερτ ντε Νίρο: Δύο εμβληματικά πρόσωπα στη νέα καμπάνια Moncler κάνουν trendy τη φιλία
Σε μια εποχή όπου ο κόσμος μοιάζει πιο διχασμένος από ποτέ, η Moncler επιλέγει να αναδείξει κάτι διαχρονικό: τη δύναμη της ανθρώπινης επαφής και της ζεστασιάς.
Με κεντρικό μήνυμα το Warmer Together, ο οίκος παρουσιάζει μια παγκόσμια καμπάνια με δύο iconic φιγούρες του κινηματογράφου, τον Αλ Πατσίνο και τον Ρόμπερτ ντε Νίρο, δύο φίλους που για πρώτη φορά πρωταγωνιστούν μαζί σε διαφημιστικό project.
Ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Remo Ruffini, εξηγεί πως η Moncler, πέρα από τις εμβληματικές puffer δημιουργίες, χτίζει εδώ και δεκαετίες την ταυτότητά της πάνω σε αξίες όπως η αγάπη, η συντροφικότητα και η αίσθηση ότι είμαστε «πιο ζεστοί μαζί». «Αυτές οι αξίες», δηλώνει, «είναι το νήμα που ενώνει κάθε συλλογή, κάθε καμπάνια, κάθε ιστορία που λέμε» και όλα αυτά κάθιστούν τον οίκο στους πιο διαχρονικούς.
Η καμπάνια αποτυπώθηκε μέσα από τον φακό του διεθνώς αναγνωρισμένου φωτογράφου πορτρέτων Platon στη Νέα Υόρκη. Οι δυνατές ασπρόμαυρες εικόνες και τα μικρής διάρκειας φιλμ με τις καρέκλες λίγο πριν γίνει το επίσημο launch με τα πρόσωπα της καμπάνιας, εξερευνούν πέντε βασικά στοιχεία: φιλία, σεβασμό, σύνδεση, εμπιστοσύνη και ζεστασιά.
«Η ζεστασιά δεν έχει να κάνει μόνο με το εξωτερικό», δηλώνει ο De Niro σε ένα απόσπασμα της καμπάνιας. «Πηγάζει από όσα συμβαίνουν μέσα μας».
Πηγή: queen.gr