Στο ματς με την Πάφο ο Ολυμπιακός δεν πήρε το αποτέλεσμα που ήθελε, αλλά επιβεβαίωσε κάτι πολύ πιο ουσιαστικό και δεν είναι άλλο από την εμπιστοσύνη στα δικά του παιδιά.

Μπορεί η ισοπαλία με την Πάφο να αφήνει πίκρα, ωστόσο για τον Ολυμπιακό υπήρξε και ένα ισχυρό θετικό μήνυμα που δεν είναι άλλο από την εμπιστοσύνη στα παιδιά που ανέβηκαν από τις ακαδημίες.

Συνολικά έξι παίκτες της πρώτης ομάδας προέρχονται από τις ακαδημίες και οι δύο αγωνίστηκαν οι οποίοι ήταν ο Μουζακίτης και ο Πνευμονίδης, ακόμα και ο Ρέτσος που προέρχεται από τις ακαδημίες. Με τον δεύτερο να ανεβαίνει φέτος στη πρώτη ομάδα εντυπωσίασε τον Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ και τον πήρε μαζί του στην προετοιμασία σε Ολλανδία και Ιταλία. Στην αποστολή βρέθηκαν ακόμη και ο Καλογερόπουλος, ο Έξαρχος και ο  Κουράκλης, ενώ απουσίαζε ο Τζολάκης που ήταν τιμωρημένος και ο Λιατσικούρας που έπαιξε το ίδιο μεσημέρι στο Youth League κόντρα στην Πάφο.

Αυτό είναι το παρασκήνιο της υπόθεσης Αμπντουλί Μανέ (vid)
Αυτό είναι το παρασκήνιο της υπόθεσης Αμπντουλί Μανέ (vid)

Αυτή η εικόνα δεν είναι τυχαία. Είναι αποτέλεσμα επιλογής του Βάσκου τεχνικού και μιας νοοτροπίας που καλλιεργείται στο Ρέντη και δεν παρατηρείται σε άλλες ελληνικές ομάδες. Ο Ολυμπιακός επενδύει ουσιαστικά στα παιδιά του, με στόχο όχι απλώς να γεμίσει το ρόστερ, αλλά να δημιουργήσει κορμό και να επενδύσει στο μέλλον της ομάδας.

Αργυρώ Βελερή

Ονομάζομαι Αργυρώ Βελερή και είμαι δευτεροετής φοιτήτρια στο Τμήμα Διοίκησης Γεωργικών Επιχειρήσεων και Συστημάτων Εφοδιασμού του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Παράλληλα, παρακολουθώ το μονοετές πρόγραμμα σπουδών στην Αθλητική Δημοσιογραφία στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ του Training Hub, υπό την καθοδήγηση του Χρήστου Σωτηρακόπουλου. Μιλάω άριστα Αγγλικά (Proficiency C2) και διαθέτω πολύ καλή γνώση Γερμανικών (επίπεδο B1). Ο αθλητισμός είναι σημαντικό κομμάτι της ζωής μου, καθώς έχω ασχοληθεί ερασιτεχνικά με την κολύμβηση, το τένις και το βόλεϊ. Είμαι υπεύθυνη, δημιουργική και εργατική, με στόχο τη συνεχή επαγγελματική πρόοδο και την αξιοποίηση κάθε ευκαιρίας που μου δίνεται.